Τηλεφωνικές Παραγγελίες

Δευ. - Παρασκευή: 07:30 - 16:00 Σάββατο: 08:00 - 14:30

5 tips για να αυξήστε τις πωλήσεις στο κατάστημά σας χρησιμοποιώντας το φωτισμό!

Πώς να πετύχεις αύξηση πωλήσεων με το σωστό φωτισμό!

Ο φωτισμός παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στη συμπεριφορά των καταναλωτών, κάνοντάς τον έτσι ένα δομικό στοιχείο που πρέπει να λάβουν υπόψη όλες οι επιχειρήσεις όταν σχεδιάζουν τα καταστήματά τους.

Ο φωτισμός σε μία επιχείρηση εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς, όπως η βέλτιστη παρουσίαση των προϊόντων, η δημιουργία μιας φιλικής και “φιλόξενης” ατμόσφαιρας, και η προσέλκυση των υποψηφίων αγοραστών.

Όταν διαμορφώνεται σωστά, ο φωτισμός μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις και να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.

Δημιουργία ατμόσφαιρας

Εκτός από την ανάδειξη προϊόντων, ο φωτισμός μπορεί επίσης να διαμορφώσει τη “διάθεση” και την ατμόσφαιρα σε ένα κατάστημα.

 Ο ζεστός, απαλός φωτισμός δημιουργεί φιλόξενο περιβάλλον, ενώ ο φωτεινός, λευκός φωτισμός δίνει μια μοντέρνα και “καθαρή” αίσθηση.

Ο τύπος φωτισμού που χρησιμοποιείται επηρεάζει τα συναισθήματα και τις αντιλήψεις των αγοραστών, κάτι που μπορεί τελικά συμβάλει στην απόφασή τους για αγορά.

Καθοδήγηση

Ο φωτισμός χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις για να κατευθύνει τους πελάτες μέσα στα αντίστοιχα καταστήματα, και εν συνεχεία σε συγκεκριμένα τμήματα και προϊόντα.

 Χρησιμοποιώντας διαφορετικά επίπεδα φωτισμού με τα κατάλληλα φωτιστικά, και τοποθετώντας τα σε “στρατηγικά” σημεία, οι επιχειρήσεις δημιουργούν μια νοητή διαδρομή έτσι ώστε οι καταναλωτές να την ακολουθήσουν καθώς ψωνίζουν.

Αυτό βοηθάει στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας αγορών, και να διευκολύνει τους πελάτες να βρουν αυτό που αναζητούν.

Αν έχετε επιχείρηση και θέλετε να βελτιστοποιήσετε το φωτισμό, θα πρέπει να λάβετε υπ’ όψιν τα εξής:

  • Χρησιμοποιήστε συνδυασμό πολλών τύπων φωτισμού:

    Η ενσωμάτωση διαφορετικών τύπων φωτισμού, όπως φωτισμός εργασίας, ατμοσφαιρικός φωτισμός και φωτισμός έμφασης, θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια ισορροπημένη και ολοκληρωμένη ατμόσφαιρα.

  • Λάβετε υπόψη τη θερμοκρασία:

    Η θερμοκρασία χρώματος του φωτός επηρεάζει σημαντικά την εμφάνιση των προϊόντων. Το ζεστό φως (2700-3000K) κάνει ορισμένα προϊόντα να φαίνονται πιο ελκυστικά, ενώ το φως ημέρας (4000K) μπορεί να δώσει μια πιο μοντέρνα αίσθηση.

  • Χρησιμοποιήστε dimmer:

     Τα dimmer, σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε τα επίπεδα φωτισμού στο κατάστημά, ανάλογα με την ώρα της ημέρας και τις ανάγκες φωτισμού των προϊόντων σας. Έτσι, διαμορφώνετε ένα πλήρως εξατομικευμένο και μοναδικό αποτέλεσμα φωτισμού.

  • Χρησιμοποιήστε φυσικό φως:

     Το φυσικό φως θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια ευχάριστη και φιλική ατμόσφαιρα. Γι’ αυτό, αν διαμορφώνετε τώρα το κατάστημά σας, σκεφτείτε να προσθέσετε παράθυρα ή φεγγίτες στο σχεδιασμό.

  • Προσέξτε την τοποθέτηση των φωτιστικών:

    Η σωστή τοποθέτηση των φωτιστικών θα βοηθήσει στην ανάδειξη των προϊόντων και στη δημιουργία μιας συγκεκριμένης “διαδρομής” που θα ακολουθούν οι πελάτες σας καθώς ψωνίζουν.

Ο φωτισμός είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία μιας επιχείρησης, που μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά των αγοραστών.

 Χρησιμοποιώντας σωστό συνδυασμό τύπων φωτισμού, λαμβάνοντας υπόψη τη θερμοκρασία χρώματος, χρησιμοποιώντας την κατάλληλη φωτεινότητας, και δίνοντας προσοχή στην τοποθέτηση, τα καταστήματα μπορούν να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία αγορών για τους πελάτες τους, αυξάνοντας έτσι την προτίμηση και την εμπιστοσύνη!